aleakimikaela

Alla inlägg under maj 2011

Av aleakimikaela - 11 maj 2011 07:50

 


Tjenare!


Först vill jag bara tacka alla er underbara läsare som skriver sådana underbara kommentarer:) Snart sticker jag til skolan bläh! Ha det gött!


Puss Mikaela

Av aleakimikaela - 10 maj 2011 21:50

  Världens bästa häst!


Tjosan!


Idag skjutsade mamma ut mig till Shiva sedan stack hon till djursjukhuset med Nicko (han har problem med sina ben). Så då var jag där ute och pysslade och körde lite ''frihetsdressyr''. När mamma var klar kom hon ut och då red vi en sväng i det underbara vädret. Det var en sådan underbar känsla när man galopperade genom narniaskogen ,som vi kallar den, och solen strålar ner genom trädtopparna :) Imorgon blire ingen bloggning för det är Olli- onsdag , jag sticker ut till olivia,. Ha det mega gött!


Puss Mikaela

Av aleakimikaela - 9 maj 2011 21:28

Statistiken ökar igen TACK ni är underbara   

Av aleakimikaela - 9 maj 2011 16:50

Tjena mors!


Idag efter skolan stack jag en vända till grand samarkand. Jag skulle kolla efter en skolavslutningsklänning men jag hittade ingen :( Men istället köpte jag det här :)


Pilotglasögon JC 100 kr

  glasögon ginatricot 59 kr          tröjja med liten ficka HM 129 kr   

Puss Mikaela  

Av aleakimikaela - 8 maj 2011 19:00

 


Jag ser att min statistik sjunker och kommentarerna har försvunnit så jag undrar vad ni tycker att jag ska ändra på för att få bloggen bättre. Jag tar emot kritik så bara skriv på. För jag vill gärna att ni ska tycka att det är roligt att läsa min blogg så bara skriv på. Ha det gött!


Puss Mikaela

Av aleakimikaela - 8 maj 2011 18:35

         Nicko som hämtar pinnar i vattnet :)     

Sommarstugan


Hola!


Det har varit helt underbart i stugan (som vanligt) strålande sol och allting var helt fantastiskt. Jag badade inte för det var bara 7 grader och det är lite för kallt haha :) Jag fotade inte supermycket men några bilder tog jag iallafall. Jag kommer inte lägga in alla bildder i ett inlägg utan jag kommer att lägga upp några lite då och då men i detta inlägget får ni några iallafall :) Jag fösöker fixa min webbkamera så jag kan ta bilder på dagens outfit genom webbcam sit för det är enklare. Ha det gött!


Puss Mikaela 

Av aleakimikaela - 5 maj 2011 14:29

 

Jag slänger bara upp en dagens outfit lite snabbt innan jag sticker:)



                                        halsduk- Ulllared

                                      tunika- My weekday (elr någonting)

                                       lackleggins - ginatricot

Av aleakimikaela - 5 maj 2011 13:44

     


  (Bilderna är tagna av Thea goodatphoto.blogg.se det är något fel så jag kan inte länka men ni får kopiera ist :) )


Tjenare!


Igår var var funktionär vid vårruset och jag fick dela ut påsar, jätte roligt *host*. Nej det var inte kul men efter det så fick man plocka på sig typ hur mycket saker man ville det var typ bananer, choklad, drycker m.m Men idag så ska jag rida och det är hoppning :) Imorgon kommer jag inte blogga för först är jag hos Shiva och efter det sticker jag till SOMMARSTUGAN fyfasen vad härligt. Det är typ rena paradiset haha. Nej men jag verkligen älskar stället. Jag kommer kanske bada :) Så då blir det mitt andra dopp i år. Men som sagt jag kommer inte blogga under helgen men på måndag kommer ni nog kanske få en bildbomb från stugan, vem vet, vem vet.

Ha det gött!


Mikaela

Presentation


Tjena! Jag är en lite smått galen tjej på 13 vintrar. På fritiden brukar jag rida, friidrotta, fota, vara med kompisar, m.m. I denna bloggen kommer jag skriva om min vardag, lägga upp foton, skriva texter / dikter och annat smått och gott. /Mikaela

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Översätt min blogg :)

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards