aleakimikaela

Alla inlägg under april 2011

Av aleakimikaela - 30 april 2011 19:10

 


Tjenare!


Jag hade ju sagt att jag inte skulle blogga idag men det blev inte så :) Det har varit mega kul i Skruv. Men man fick ju inte så mycket sömn precis haha. Men träningen gick bra och allting var toppen. Imorgon är jag nog i stallet nästan hela dagen men jag kanske hinner med något litet inlägg. Ha det gött och ha en trevlig valborg :)


Mikaela

Av aleakimikaela - 28 april 2011 21:18

 


Tjuddelu!


Idag efter skolan stack jag och mamma till team sportia för jag behövde nya gympadojjor, träningsbyxor och en ny bikini :) Så det fixade vi. Sedan stack jag till stallet och red Rosa. Det gick super :) Imorgon, på lördag och kanske på söndag kommer jag inte blogga för jag ska på friidrottsläger och på söndag firar ridskolan 50 år. Ha det superbra !


Puss Mikaela

Av aleakimikaela - 27 april 2011 20:46

 

Tjenamors! Idag var jag först i skolan, som vanligt. Sedan stack jag till Olivia och vi stack sedan till friidrotten. Som ni ser har jag ändrat lite på headern vad tycks? Jag vill gärna att ni ska skriva vad ni tycker om min blogg och om det är något ni vill att jag ändrar på eller något ni vill ha mer av. Ha det gött!


 

Av aleakimikaela - 25 april 2011 18:55

 


Jag såg nyss att jag haft 17 besökare idag, tack så jätte mycket. Jag har bara bloggat i typ 3-4 dagar också :) Ha det gött :)



Jag vet att det är lite för er men det är rätt mycket för mig

 

Av aleakimikaela - 25 april 2011 10:47

 


Hejsan! Idag ska jag och Olivia ut till min mammas kusin som har hästar :) Det ska bli superkul. Nu sitter jag här och tråkar lite men ska snart fixa igordning mig. Ha det gött!


 

Av aleakimikaela - 24 april 2011 19:52

 


Min kusin hade sovit över hoss mig inatt så när vi vaknade åt vi frukost och fixade oss sedan hängde jag med henne hem och så var jag hoss min kusin hela dagen och nu är farmor, farfar, min faster och hennes sambo här så jag skriver inte mer idag. Ha det gött så skriver jag nog mer imorgon.


    

Presentation


Tjena! Jag är en lite smått galen tjej på 13 vintrar. På fritiden brukar jag rida, friidrotta, fota, vara med kompisar, m.m. I denna bloggen kommer jag skriva om min vardag, lägga upp foton, skriva texter / dikter och annat smått och gott. /Mikaela

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Översätt min blogg :)

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards