aleakimikaela

Direktlänk till inlägg 20 maj 2011

Everything will be alright!

Av aleakimikaela - 20 maj 2011 16:57

 

Bonjour!


Där var det lite franska hihi :) Igår på ridningen hade vi hoppning och jag hade Rosa och det gick super bra. Jag har verkligen fastnat för henne nu. Hon är en super mega toppen häst! Idag i skolan har vi tränat på vår cabbaré (stavning?) och den kommer bli awesome :) Efter skolan stack jag ner en sväng på stan för att kolla efter en skolavslutningsklänning. Såklart hittade jag ingen. Så jag är lite smått arg. Men men sedan har jag fotat lite, jag orkar inte lägga upp dom nu så ni får se dom antingen senare elr imorgon. Vi får se :) Ha det gött!


Mikaela

 
 
Rebecca • Foto

Rebecca • Foto

20 maj 2011 21:52

sv: tack så mycket :)

http://rebeccaadnell.blogg.se

 
Alice Olsson

Alice Olsson

21 maj 2011 00:43

Sv; hitta de klänningarna från förra året på nelly, tror inte det finns kvar , men finns massa andra snygga :)

http://aliceolssonz.blogg.se

aleakimikaela

21 maj 2011 10:43

Okej tack :) Jag sökte nämnligen på sommaravslutningsklänningar och då kom ditt inlägg upp.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aleakimikaela - 22 juni 2011 07:03

Nu har jag flyttat till blogg.se   Ni hittar mig här Mikaelasdag.blogg.se ...

Av aleakimikaela - 16 juni 2011 13:38


    Tjenare! Nu är det ÄNTLIGEN sommarlov. Det är så underbart skönt att sluta skolan men det är också sjukt sorgligt. Tänk att man har gått på denna skolan i 7 hela år. Det är på denna skolan man växt upp. Jag kom ihåg första skoldagen när m...

Av aleakimikaela - 14 juni 2011 13:53


  Hej! Idag gick vi bara 4 timmar i skolan superskönt! Vi var vid arabybadet och fikade och bara hade det skönt :) Jag kommer gråta tårarna ur mig på torsdag när vi slutar. Om en stund sticker jag till shiva men jag slänger kanske in ett inlägg...

Av aleakimikaela - 13 juni 2011 20:19

Tjenamors! Som ni säkert sätt så har jag fixat lite utseende på bloggen :) Tycker ni det här var finare eller tycker ni det var finare innan? Ska jag ändra någonting eller ha det så här? Kom med förslag. Tack!   Mikaela ...

Presentation


Tjena! Jag är en lite smått galen tjej på 13 vintrar. På fritiden brukar jag rida, friidrotta, fota, vara med kompisar, m.m. I denna bloggen kommer jag skriva om min vardag, lägga upp foton, skriva texter / dikter och annat smått och gott. /Mikaela

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Översätt min blogg :)

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards