aleakimikaela

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av aleakimikaela - 21 maj 2011 20:59

 


                                       Kofta- Ingen aning

                                          linne- Gina

                                          shorts- H&M

Av aleakimikaela - 21 maj 2011 20:34

    det blev bara två bilder för det funkade inte att ladda upp svartvita bilder:(


Tjenare!


Idag har jag varit ute hos Shiva och jag red en galopprunda och det var superroligt :) Sedan har jag inte gjort så mycket mer mest tagit det lugnt. Snart ska jag och min familj kolla på en film jag har ingen aning om vad den heter. Jag kommer nog inte blogga på ett tag för imorgon ska jag på friidrott och packa inför klassresan till Gotland, på måndag ska jag gå på grand med Agge, på tisdag har jag Shiva, på onsdag till fredag är jag på Gotland, lördag söndag är jag på friidrottstävling. Men jag slänger kanske in ett inlägg någon gång vi får se. Ha det gött!


Mikaela

Presentation


Tjena! Jag är en lite smått galen tjej på 13 vintrar. På fritiden brukar jag rida, friidrotta, fota, vara med kompisar, m.m. I denna bloggen kommer jag skriva om min vardag, lägga upp foton, skriva texter / dikter och annat smått och gott. /Mikaela

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Översätt min blogg :)

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards