aleakimikaela

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av aleakimikaela - 3 maj 2011 20:43

När jag blundar ser jag dig framför mig,

Du står framför mig och det är bara du och jag,

Du tittar på mig och ler,

Känslan när du är nära mig,

Känslan när du ler mot mig,

Den är känslan är obeskrivlig.

Tänk dig att vi sitter där vid solnedgången,

Sommarvärmen känns genom huden,

Bara vi,

Tänk dig att vi dansar på en äng full med violer,

Vi håller om varandra och ler,

Bara vi,

Tänk dig att vi springer barfota på små fluffiga moln,

Vi håller hand och skrattar rakt ut,

Bara vi,

Att känna ditt hjärta mot mitt,

Men det är bara en dröm,

För när jag öppnar ögonen är du inte där   


Av aleakimikaela - 3 maj 2011 19:44

 


Tjenare!


Jag har typ inget att skriva, eller jo det har haglat, snöat, regnat, storm ja det har varit ett redigt skitväder idag. Jätte intessant, jag vet, men jag vet inte vad jag ska skriva   Ha det gött!


Mikaela


Presentation


Tjena! Jag är en lite smått galen tjej på 13 vintrar. På fritiden brukar jag rida, friidrotta, fota, vara med kompisar, m.m. I denna bloggen kommer jag skriva om min vardag, lägga upp foton, skriva texter / dikter och annat smått och gott. /Mikaela

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Översätt min blogg :)

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards