aleakimikaela

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av aleakimikaela - 6 juni 2011 19:02

 

Tjenare!

Det var helt unerbaqrt i stugan. Solen stekte och jag badade typ hela tiden :) Vi tog en tur ut på havet med båden så jag och OLivia låg på klippan och solade nästan hela dagen. Dagen efter hade jag, Olivia och min bror vattenkrig. Jag var rätt blöt efter haha :) Igår var jag på en distanstävling och hjälpte till. Shivas hästkomkpis Varenne var och tävlade så jag hjälpte henne som red Varenne med vatten och sådant. Det var superkul men jätte varmt. Jag gick men en t-shirt och ridbyxor i 30 graders värme. Så nu har jag världens finaste bonna- bränna. Den måste jag sola bort innan skolavslutningen annars vet jag inte vad jag gör haha. Idag har jag mest tagit det lugnt, Solat lite. Jag kom på att jag inte har visat er vad jag köpte på Gotland så det kommer väll upp någon gång denna veckan (hoppas jag). Nu ska jag försöka göra en ny header.


Puss Mikaela

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena! Jag är en lite smått galen tjej på 13 vintrar. På fritiden brukar jag rida, friidrotta, fota, vara med kompisar, m.m. I denna bloggen kommer jag skriva om min vardag, lägga upp foton, skriva texter / dikter och annat smått och gott. /Mikaela

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Översätt min blogg :)

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Kategorier

Tidigare år

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards